27.8.15

Reebok Dance

Posle veoma dugačke pauze u pisanju, odlučila sam da sa vama podelim još nekoliko postova jer sam radila zaista sjajne editorijale u proteklom periodu. Neki od njih su bili za magazine, intervjue, a neke smo drugari i ja radili iz gušta, kao što je slučaj sa ovim. Jednog tmurnog popodneva prošle godine, drug Relja Simić i ja smo došli na ideju da uradimo plesne fotke na urbanoj lokaciji u samom centru grada. I to u garaži. Tema je bila ples, gde se provlačio i Reebok. Ljudi koji su uparkiravali i isparkiravali kola su nas posmatrali sa malo začuđenim pogledom dok su zatvarali svoje prozore na kolima, ali nama to nije smetalo. Profesionalci rade svoj posao bez ikakvih problema. Uskoro, posle lenje puze planiram da se vratim ovim aktivnostima. I plesnim, i blogovanju. Priznajem, nedostajalo mi je. Moj rad i plesne aktivnosti možete pogledati na facebook stranici Unja Green gde redovno objavljujem sva nova i buduća dešavanja koja planiram da posetim ili uradim. A sad, pogledajte fotke! Nadam se da će vam se dopasti naše delo. Xx
























Нема коментара:

Постави коментар