3.9.14

Nosleepchallenge.com

Moj ortak Tricky i ja smo pozvani a budemo endorseri novog Guaraninog konkursa za mlade i sa zadovoljstvom smo prihvatili ponudu i dobili njihovu punu podršku. Uskoro smo upoznali i ostatak ekipe, Zoranu, Stefana i FatKid-a. Stvarno smo sjajan tim i super smo sarađivali i sarađujemo i dalje. U ovoj ekipi su i THC la familijaUna Senić i sjajan Orange Studio gde smo se na fotkanju za rekmalni materijal proveli kao nikad!
 Ovaj konkurs treba da podstakne mlade koji imaju svoje kreativne ideje ili se bave nečim što je strano za ove prostore, a nemaju mogućnost da se "proguraju" ili uslove da ostvare svoj san ili ieju na kojoj vredno rade. Naša petorka je kroz svoje video priče pokušala da pokaže da se sve može ostvariti.
Imate još malo vremena, pogledajte detalje na sajtu www.nosleepchallenge.com/ ge možete videti i naše profile i naše priče. Mi endorseri vam želimo puno sreće! U nastavku imate nekoliko fotki sa press konferencije za ovaj konkurs kao i nekoliko fotki mojih prijatelja koji su se svuda po gradu slikali sa mnom i mnogo im hvala na tome! Svaki put sam se obradovala i slatko nasmejala jer mi je neobično da vidim sebe na svakom ćošku. Ovde možete videti moju priču -------> Unja Green - No sleep challenge .
A sad, pravac na prijavu! xx

















\












Нема коментара:

Постави коментар