14.5.14

Banana

Šetnja, proleće, vesele boje, sunce i banane. Moja drugarica i fotograf Kristina Fišćan smo krenule u šetnju posle foktanja za novu Guarana kampanju i bilborde.Za make up je bila zadužena Ceca. Hvala joj što ću biti lepa na bilbordima. Usput smo se Kristina i ja  malo i igrale sa  njenim novim aparatom Canon 5D mark II, a i ja sam prošetala svoje nove Reebok Classic Suede patikice. Ostavljam Vam da vidite kako smo se provele u jednom parku u centru Beograda. xx



























Jakna - Zara
Duks - H&M
Pantalone  - TALLY WEiJL
Patike - Reebok Classic
Sat - Ice watch





1 коментар:

  1. zaista mi se svidja tvoj look! ako imate minut vremena pogledajte moj blog skoro sam krenula sa radom bice jos dosta toga

    http://lakodolepote.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши