11.2.14

Interviews!

Kao ponosan član tima Reebok Classic-a i kao njegov Ambasador, imala sam čast da gostujem u tri emisije i predstavim sebe kao plesača kroz jednu lepu priču gde sam mogla da dočaram svoju strast i aktivnost kojom se bavim, koju želim što slikovitije da prikažem ljudima u Srbiji. Prvo je bilo gostovanje na televiziji Sky Plus u emisiji "Uz jutarnju kafu", koja se uživo emitovala i u Bosni na kanalu BN, zatim je usledio Studio B i "Još uvek budni sa Ivon", i na kraju Televizija Pink i jutarnji program. Naravno, priznajem, prvi intervju mi je ipak najteže pao jer trema i nesigurnost pred kamarama koje sve prenose uživo čine svoje. No, kod Ivon je takođe bilo nesigurnosti, ali jutarnji program je za sada po meni prošao najbolje. Uostalom, procenićete sami. Nadam se da će ovoga biti još, jer mi je pružena prilika da prikažem svojim kolegama sa kojima igram i radim, a i široj masi kojoj je ples još uvek strana tema, da se maksimalno trudim i pokušavam da odem što dalje od svojih mogućnosti i granica. Kliknite "subscribe" na mom kanalu, da budete u toku sa mojim plesnim dešavanjima. xx

Ovde možete pogledati dva intervjua

TV Pink Dobro jutro - Unja Green

Još uvek budni sa Ivon - Unja Green











Нема коментара:

Постави коментар