28.8.13

Man`s

Ušće šoping centar, sniženje pe leta, cene sve niže i niže, zapravo sam ušla u raj. New Yorker. Dečko i ja smo ušli da vidimo da li ima nešto interesantno i naišla sam u muškom delu ovaj sjaaajni dux, za nećete verovati 790 dinara. :) Verovali ili ne, ovaj moj autfit obuhvata sve muške odevne predmete osim kaiša. O ovom texas šortsu sam pisala u jednom od prošlih postova kada sam rekla da sam našla u jednom second hand shopu  Levi`s man farmerke i od njih napravila torbu i šorts. E, evo ga sada. Starke su takođe muške, jer tada kad sam ja išla u šoping u ovoj boji je bio samo muški model. Ali, naravno to ne zna niko osim mene, a sada i vas ;) Ostavljam vam da pogledate i kažite kako vam se čini? :) xx








      












Kačket: New Yorker
Duks: New Yorker
Šorts: Levis
Kaiš:Takko
Patike: Converse



21 коментар:

  1. Vrhhhh, nama blogerima definitivno ne treba puno para da bi dobro izgledali... Ko zna zna! :D

    ОдговориИзбриши
  2. Nevensi28.8.13

    Najbolji autfit do sada Anja!!! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Fenomenalan otfit, odlicne fotografije !
    http://petarsfahionstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. cool outfit....sorc je pravo blago...

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan outfit! Dokaz da nije neophodna gomila novca da bi dobro izgledala! Duks je fenomenalan! ;) xoxo

    http://lavieenrosemp.blogspot.com/2013/09/new-hairstyle-for-new-season.html

    ОдговориИзбриши
  6. Baš mi se sviđa! Pratim te. :)

    www.tiarawannabe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман14.1.14

    Mala ja tebe obazavam stvarno si Hit!

    ОдговориИзбриши